Autor Wątek: instalacja lpg a olej roslinny  (Przeczytany 7502 razy)

Offline romus 1980

• Newbie
  • *
  • Reputacja: +0/-0
instalacja lpg a olej roslinny
« dnia: Listopad 13, 2006, 17:51:12 pm »
Witam jestem nowy w tego typu instalacjach lecz wymyslilem zecz dla mnie bardzo wazna a wiec mam cala instalacje od LPG zbiornik reduktor itp rzeczy mysle ze jak bym ja zamontowal do mojej omegi i zamiast lpg wlal olej roslinny mogla by ona spelniac role drugiego zbiornika wraz z cala instalacja grzewcza mysle tu o reduktorze tylko zastanawia mnie jedna rzecz w reduktorze sa uszczelki niewiem z czego i niewiem cz wytrzymalyby temperature wody i dzialanie oleju bardziej to drugie bo dzialanie wody to wytrzymuja Z moich teoretycznych rozwazan byla by to dobra instalacja Co wy szanowni forumowicze o tym sadzicie pozdrawiam romus

Offline cat11

• Znawca tematu
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2006, 17:56:58 pm »
coś mi sie wydaje że nie dało by rady bo przecież lpg ma cieniutkie przewody doprowadzające no i membrana jest delikatna, czy na to też masz sposób?

Offline Marcin82111

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2007, 19:23:51 pm »
Moim zdaniem zbiornik po LPG nadał b się doskonale do oleju roślinnego, znam osobę która przewoziła w zbiorniku na LPG bęzynę z za granicy, tylko jedna uwaga nie lać do pełna ponieważ ciecz rozszerza się i u niego cęść wyciekła, ale to było gdy robił to 1 raz potem wlewał 80 % zbiornika i wszystko ok.

Offline cat11

• Znawca tematu
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 10, 2007, 12:26:36 pm »
Cytat: "Marcin82111"
Moim zdaniem zbiornik po LPG nadał b się doskonale do oleju roślinnego, znam osobę która przewoziła w zbiorniku na LPG bęzynę z za granicy, tylko jedna uwaga nie lać do pełna ponieważ ciecz rozszerza się i u niego cęść wyciekła, ale to było gdy robił to 1 raz potem wlewał 80 % zbiornika i wszystko ok.